ΗΜΕΡΙΔΑ 23-1-2019
Τόπος:…
Ώρα: 9.00 – 14.00
Τίτλος: πχ Η ανάδειξη του ρόλου του προγράμματος Ένταξη και Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά σε βασικούς διαχειριστές των εκπαιδευτικών αναγκών στη Ρόμικη κοινότητα. Απολογιστική ημερίδα 2016 -2019.
Πρόγραμμα
9:00πμ – 9:30πμ Προσέλευση – Εγγραφές
9:30πμ – 10:00πμ Έναρξη – Χαιρετισμοί
10.00πμ – 10.20πμ Προσκεκλημένος πχ ο μόσχος αυτή την παρουσίαση την έχει κάνει και σε άλλη ημερίδα για ρομά«Η στήριξη της οικογένειας Ρομά για την άσκηση του Δικαιώματος στην Εκπαίδευση από τα παιδιά: Προτάσεις του Συνηγόρου του Παιδιού» Μόσχος Γ., Βοηθός Συνήγορος για τα Δικαιώματα του Παιδιού
Α΄ Μέρος Ημερίδας“Παρουσίαση των δραστηριοτήτων και των δράσεων που υλοποιούνται από το πρόγραμμα”
10:20πμ – 10:50πμ πχ Παρουσίαση ομάδας (διαμεσολαβητής, κλ, ψυχολόγος, εκπαιδευτικός και μελέτες περίπτωσης)
10.50πμ-11.20 πμ Παρουσίαση εργαλείων και υλικού που έχουν παραχθεί (λεύκωμα , βιβλία κτλ)
Για το υλικό (Φωτεινή)
Παρουσίαση του υλικού του ΚΕΔΑ (Σειρά Γεια σας, Μαζί, Λεξικό, Διαβάζω και Γράφω, Σχέδια εργασίας, Αφίσες κλπ.). Χρήσεις του υλικού στην τάξη (παρουσίαση της εμπειρίας από το Ζεφύρι: προτζεκτ, σχέδια εργασίας, σύνδεση με την ύλη των τάξεων) Ανάδειξη της ευελιξίας του υλικού και της δυνατότητας κάλυψης των μαθησιακών αναγκών που προκύπτουν. Αναφορά ως επιβεβαίωση και στην έρευνα για την αξιολόγηση του υλικού. Αναφορά σε μελλοντικές κινήσεις, όπως η επικαιροποίηση η διαθεσιμότητα μέσω της νέας πλατφόρμας και η καθοδήγηση για τη χρήση του στους εκπαιδευτικούς που θα αναλάβουν τμήματα.
11.20πμ – 11.30 πμ Ερωτήσεις ακροατηρίου
11.30 – 11.50πμ Διάλειμμα
Β΄Μέρος Ημερίδας (2 Βιωματικά εργαστήρια – workshops) Καλό θα ήταν να δηλώνεται και η συμμετοχή σε ένα απο τα δύο αλλά θα πρέπει να βρούμε και δύο χώρους αν υπάρχει η δυνατότητα
11.50 πμ – 13.20
1) 1ο Εργαστήρι: Αφήγηση ενός παραδοσιακού τσιγγάνικου παραμυθιού από ρομά συζήτηση, αποτίμηση της βιωμένης εμπειρίας
2) 2ο Εργαστήρι: Ομάδα θεάτρου και θεατρικό παιχνίδι
Γ ΄Μέρος Καταληκτικές παρατηρήσεις
13.20 μμ – 13.40μμ Σύγχρονες προσεγγίσεις και μελλοντικές κατευθύνσεις στην εκπαίδευση (κος Παρθένης ή κάποιος καθηγητής)
13.40μμ – 14.00 μμ Λήξη – Συζήτηση